Akne Hapları

10 Haziran 2013 § Yorum bırakın

Bu hafta sonu sevdiğim bir kızı zehirleme ile hastane yatış yaptı. Image

Zehirlemenin sebebi Türkiye’de çok kolay yazdıran güçlü A vitamin bazlı bir akne ilacı. 

Bu ilacın arkadaşı başlangıç beri değildim, A vitamini yüksek dozlarda karaçiğer zehirlendiriyor. Ama bu konu kendine araştırın, ben size bir benim fikirleri yapıştırmak istemiyorum.

Bu olayı konuşunca Almanya’daki akne ileçları aklıma geldi, bizde – en az benim zamanımda – kızları hormonları düzeniye sokmak için ve bununla sivilcileri engelemek için doğum kontrol hapları veriyorlar.

😮 görüyorum size ama aşırı kilolu değilseniz ve sigarayı kullanmıyorsanız bu ilaçlar gayet sağlam, son 50 sene kullanımda, ve hiç utanacak birşeyi değil.

Bazen bile dermatolog/cildiye sorunca bu hapı yazdırıyor…

Düşünün, kendine araştırın ve okuduğun kaynakları – beni dahil – değerlendirin.

 

Şeydacım geçmiş olsun…

Tagged:

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Akne Hapları at Clemantine Sabun.

meta

