Sabunlarımızla Tanışalım: Deniz Tuzu & Yosunu

3 Mayıs 2012 § Yorum bırakın

Merhaba, benim adım Deniz Tuzu & Yosunu. Yosunlu bir deniz tuzu sabunuyum.

Hobilerim : masaj şeklinde uygulanarak cildi pürüzsüzleştirmeye yardımcı olmak. Özellikle yaz aylarında sahilde ve havuz başında en büyük gurur kaynağınızım.

Diğer sabun arkadaşlarım köpük köpük köpürürken benim bu faydaları sağlayabilmem için köpürmemem gerekiyor. Onları kıskanıyorum ama gene de köpürmüyorum.

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Sabunlarımızla Tanışalım: Deniz Tuzu & Yosunu at Clemantine Sabun.

meta

