Akne, sivilce, siyah ve beyaz nokta nedir?

19 Ocak 2012 § 139 Yorum

Sivilce, siyah ve beyaz noktalarla beraber akne oluşturuyor. Akne’nin tibbi isimi acne vulgaris’dir. Ama arasıra oluşan bir sivilce ve siyah nokta akne değildir. Bunları genelde yüz, omuz, sirt ve göğüs bölgelerinde görüyoruz.
Üçü de aynı sebepten kaynaklanıyor. Derideki yağ bezleri üretilen yağı (sebum) kolay çıkamıyor ve bir tıkanıklık oluşturuyor. Tıkanıklığın sebebi, çoğu zaman derin üzerindeki yapışık kalan ölü hücrelerden kaynaklanır. Düzenli bir yüz temizliği ve hafif bir peeling masajı aknelerden kurtulmanıza yardımcı olur.
Tıkanıklık hava ile temas görmüyorsa ince bir deri kaplaması vardır bu da beyaz noktaya (kapalı komedo) sebep oluyor.
Siyah noktalar (açık komedo) beyaz noktalar gibi, tıkanmış sebum hava ile temas ve okside oluyor. Böylece renk tonu değişiyor koyu,siyah bir renk alıyor.
Tıkanmış bezin sebum üretimi devam ediyorsa yavaşça bir şişkinlik oluşuyor, cildimiz üzerindeki bakterilerle beraber bir iltihap oluşyuruyor ve işte sevmediğimiz sivilciler oluştu.
Kapalı ve açık komedolar düzenli bir peeling uygulaması ve düzenli yüz temizliğiyle kontrol altında tutulabilir. Bizim tavsiyemiz Caffé Latte sabunumuz.
İltihap oluştuktan sonra peelingden uzak kalmak lazım veya iltihap dağatmaya olabilir. İltihap söndürmek için Çam Katranı sabunu veya Lavanta & Çam Katranı sabunu antibakteriyel özelliğiyle sizlere yardımcı olur.

§ 139 Responses to Akne, sivilce, siyah ve beyaz nokta nedir?

  • fulya diyor ki:

    bir sabunun geçireceğini ummazdım allah razı olsun böle sabun yaptığınız için ilaç kullandım kan değerlerimi artırdı herkese tavsiye etcem sabununuzu çam katranlı sabunu hala kullanıyorum mosmordu akneler sadece izi kaldı:))izler için ne önerirsiniz bana:))

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Sivilceden kalan izleri için, onların şiddete bağlı, farklı yöntemleri var. Izleri hala çok yenise kullandığın katran sabunu veya lavanta sabunu (iltihaplar artık kalmadısa) iyileşmeye yardım ediyor. İzleri daha derinse AHA ve BHA (meyve) asitli peelingleri zaman ile görüntüsü azaltacaklar. Tavsiyem bu ürünleri kışın kullanın ve en az 15 faktörlü güneş koruma ile kullanın. İstersiniz ev yapımı bir meyve asit karışımı kullanabilirsin. Bir adet 100lük aspirin ve 1 yemek kaşığı limon suyu karıştırın ve yüzünüze her akşam uygulanın (gözler, ağız hariç). 15 dakika bekletikten sonra bol soğuk su ile durulayın. Bundan sonra nemlendirici sürün ve gündüz güneş kremi kullanın.
      İki yöntemlerde en az 8 hafta uygulanmanız lazım veya sonuç tam alamazınız çünkü derinizi tamam yenilenmek için sekiz hafta ihtiyacı var.
      İzler çukur halindeyse maalesef sadece dermatologdaki yöntemleri yardımcı olacaklar.
      Umuyorum yardımcı olabilirdim ve hala bir sorunuz varsa lütfen tekrar bağlantı kurun.

      Justine

  • fulya uysal diyor ki:

    bu peelingler hangi ürününüz acaba tek izler kaldı bende çok ş
    kür

  • selda tümüklü diyor ki:

    güneş lekelerine ve bıyık üstündeki ağda kararmalarına hangi sabunu önerirsiniz teşekkürler

  • funda diyor ki:

    cildim çok yağlı,öyleki temizledikten kısa bir süre sonra tekrardan yağlanıp parlamaya başlıyor.bunun sonucu olarakda gözenek ve siyah nokta problemim var.sivilce sorunum yok.isteğim gözeneklerimi açıp temizliğini sağlayabileceğim etkili bir yöntem ve yağ salgısının azalması.bu durumda önerebileceğiniz sabun hangisi olabilir?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Siyah nokta temizlemek ve gözenekleri şııştırmak için Caffé Latte sabun öneriyorum. Genelde aşırı yağlama aşırı temizlemeden kaynaklanıyor. Çok iyi arındırıcı bir ürün kullanıyorsanız, mesela temizlik jeli ve/veya alkollü tonikler, cildinizi koruma tabakası tertemiz yok oldu. Cildi bunu farketinca “Ay, bir şey yapmam lazım” diyor ve sebum üreten hücreleri çalıştırır. Cildimiz yağlı oluyor. Biz tekrar temizliyoruz belki bile biraz daha uzun biraz daha etkili ve cildimiz tekrar yağ üretime gidiyor. …
      Bu bağlantı kırmak için cildimizi kurutmadan temizlemek gerekiyor. Bizim sabunlarımız cildinizi kurutmadan temizleniyorlar.
      Sabun kullanmak istemeyenler için kozmetik ürünlerde hep normal veya hassas ciltlerin ürünleri tavsiye ediyorum. Böyle cildinizi kendinden dengesi bulabilir.

  • Handan diyor ki:

    Yanaklarımda 1.5 yıldır sivilceler oluşmaya başladı ve geçmiyor.Öyle irinli değil yanaklarım yağlı da değil sanki iz gibi çıkıyor bilmiyorum neden doktora gitmedim çam katranı acaba iyi gelir mi ? Eğer iyi geliyorsa Olivium şubeniz’den hemen alacağım.

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Handan Hanım,
      anlatınızdan Çam Katranı Sabun size yardım edebilir. Tek ilk iki kullandığın günlerde bazen böyle mor izler iltihaplı sivilce olarak yüzeye çıkabilirler. Genelde üçüncü günden sonra temel iyileşmeye başlıyor. Çam Katranı Sabun sabah ve akşam elinizde köpürtüp, yüzünüze uygulanın ve 2-3 dakika bekletip ve iyice durulayın.
      Justine

  • Sevgi diyor ki:

    İyi akşamlar ben sipariş verdim kapıda ödeme yapacagım böyle internetten alışverişde kapıda daha fazla para isteyebiliyorlar Yada yanlış ürün getiriyorlar oyle bi sorun olur mu ? Kac gun icinde gelir ? Kac gun icinde etkisini gösteriyor ?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Günaydın Sevgi Hanım, genelde sipariş verdiğiniz ürün kargoya veriyoruz ;) ve kargocu size telefonda belirtemiz üçreti sizden istecek. Farklı miktarı isterse veya başka sorunuz varsa bizmle irtibatta geçin. Teslim zamanı oturduğunuz ilçeye bağlı ama çoğu 2-3 gün içinde. Çam Katranı Sabunu talimata göre kullanıyorsanız genelde ikinci günden sonra fark görmeye başlacaksınız.

      • Sevgi diyor ki:

        Tamam teşekkür ederim :) ise yararsa cok dua ederim size umarım çabuk gelir dün aksam sipariş ettim

  • ben 4-5 gündür sivilcelerim için çam katranı sabununuzu kullanıyorum gerçekten iyi geldiğinin farkındayım ancak ciddi ve belirgin derecede ağzımın çevresi kuruyor.. hiç kullanmadım ama çam katranı sabununu kullandıktan sonra her hangi bir ürün kullanmamda (nemlendirici yada makyaj malzemesi) bi sorun varmı?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Sabun kullanırken ağız ve göz çevresi uygulanmamaya çalışın böyle kuruluk azalıyor. Nemlendirici mutlaka kullanın, güneş koruyucu ile özellikle (SPF15 yeterlidir). Nemlendiriciler yaşlanmamaya karşı en önemli sılahımız. Hassas veya normal cilt tipi kremleri seçin onlar aknele bir cilt için daha iyi, cildimizin dengesi koruyorlar.
      Bu kremler ağır geliyorlarsa diyorsunuz erkek için tasarlanmış ürünler kullanmaya deneyin. Bey efindiler genelde hafif kremler tercih ediyorlar, bayanlar daha kremli türlere tercih ediyorlar ondan pazar ona göre tasarım yapıyor ama faydaları aynıdır.
      Makyaj malzemeleri problemsiz kullanabilirsiniz. Tek önerim kullandıpınız fırçalar ve süngerler sık sık ılık sabunlu su ile yıkayın.

  • ürününüz ve ilginiz için teşekkür ederim

  • Sevgi diyor ki:

    Nasıl bi kargoyla çalışıyorsunuz Pazartesi aradım kargoyu bosna subesinde gelecek dağıtımda dedi gelmedi bugun aradım aynı şey 1 ay sonra yollamayı mı düşünüyorsunuz

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Sevgi Hanım,

      08.12.2012 Cumartesi günü elimize ulaşan siparişiniz aynı gün kargoya teslim edilmiş, ve 11.12 2012 Salı günü tarafınıza ulaştırılacağı Aras Kargo tarafından bildirilmiştir.

      Ürünlerin gecikmesindeki sebep siparişin Cumartesi günü verilmesi ve araya haftasonu girmesidir.
      Kargo firmasının taahhüt ettiği 2 iş günü Uzak mesafe teslimat süresinde herhangi bir aksama yaşanmamıştır.

      Saygılarımla, Justine

  • gf diyor ki:

    yüzümde aktif sivilceler ve lekeler var ( güneş lekesi, sivilce lekesi gibi) siyah noktalarda var.. bunların hepsi için hangi sabunu kullanmam gerekir?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Bu durumda önce sivilceler söndürmeye gerekiyor. Artık iltihaplı sivilceler olmayınca siyah noktaya karşı vermeye başlabilirsiniz.

      Yani önce Çam Katran Sabunu kullanın, iltihaplı durumlar artık olmayınca, Caffé Latte’ye siyah nokta temizlemek için geçebilirsiniz.

      Bazen geçişte her bir kaç yıkamada Çam Katran Sabun destek olarak ihtiyaç olacak.

      Justine

  • eda diyor ki:

    selam,
    Sivex ve imex olmak üzere iki ilaç kullanıyorum sivilcelerde azalma var fakat beyaz noktalar çok rahatsız edıyor.onlar için ne kullanmam gerekiyor yardım ederseniz çok sevinirim,şimdiden teşekkürler.

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Eda Hanım,

      bildiğim kadar sivex ve imex şuanda akne tedavisinde standart ürünler. İkiside akne oluşturan bakteriyeler savaşıyorlar ama bazen bu aknenin kaynayı değildir ve ürün bırakınca tekrar başlıyor.
      Beyaz noktalar haftada bir defa bir peeling ile azaltabilirsiniz. Akne söndürmüş halındeyse mekanik bir peeling seçebilirsiniz. Yani partiküllü bir peeling, mesela Caffé Latte sabunumuz veya bizim Yüz & Vücut Peelingler.
      Ama hala iltihaplı sivicileri varsa lütfen sadece bir kimyasal peeling kullanın. Korkmayın kimyasal burada partikülsiz demek, yanı meyve asıt ile soyan bir ürün. Ürün içeriklerde AHA, BHA, malic acid, salicylic acid ve lactic acid kelimleri arayın. Maalesef şuanda böyle bir ürünümüz yok ama özel bir ürün düşünyorsanız size seçmeye yardım edebilirim.

      Justine

      • eda diyor ki:

        Teşekkürler,
        Doktorumun dediğine göre kapalı komedonlar var fakat çok şiddetli değil onun önerdiği ilaçların yan etkilerini düşünerek kullanmak istemedim.Sizin bu konudaki önerilerinizden faydalanmak isterim.

        iyi çalışmalar dilerim

      • Clemantine Sabun diyor ki:

        Basıt bir ev yapımı yüz peelingi size tavsiye edebilirim. Yaklaşık 1 tatlı kaşığı kabartma tozu biraz yoğurt ile krem halıne getirin ve hafif yuvarlak haraketler ile yüzünze uygulanın. Her zaman gibi göz ve ağız bölgerlere harıç ve haftada bir kez. Yoğurt daki lactic acid cildinizi yumuşatır ve kabartma tozu güzel bir peeling etkisi yaratır, ikisi beraber beyaz noktalar azaltır. Peeling den sonra nemlendirici kullanın.
        İstiyorsanız ilave olarak haftanın başka bir günde yoğurt maske yapabilirsiniz, direkt yüzünüze biraz yoğurt sürün ve 10 dakika bekletinn
        Bir şey lütfen unutmayın, cildimizi yaklaşık her 8 hafta yenileniyor ve ancak bu zamandan sonra kullandığımız ürünün etkisi tamamen görebiliriz.

        Satın alabilecek bir ürün tavsiyem istiyorsanız bana lütfen bulabileceğiniz mağazaları söyleyorsanız benim işim kolaylaştırır, mesela benim çevrem Watsons, Migros, Sephora, Douglas, The Body Shop ve Sevil var.

        Justine

  • DİLEK KESKİNKAYA diyor ki:

    MERHABA ÇAM KATRANI SİPARİŞ VERDİM GELDİ 2 GÜN OLDU KULLANMAYA BAŞLAYALI FAKAT GÖZLERE BİR ZARRI DOKUNUMU DEYDİRMEMEYE ÇALIŞIYORUM YİNE DE GELİYOR YIKARKEN ÇOK ACIYORDA ? BAYA KURUTUYOR BAKALIM SONUÇ BEKLİYORUM İLK FOTOĞRAFIMI ÇEKTİM SON HALİNİDE ÇEKİÇEM

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Dilek Hanım,

      doğal sabunlar maalesef gözlere kacırıyorsa biraz yakarlar. Böyle bir durumda bolca su ile duruluyun. Sabun uygularken gözlerinize yanaşmamaya çalışın en yakın nokta göz yuvası oluşturun kemikdir.
      Sonuçları sabırsız bekliyorum, resimlerinizi paylaştırıyorsanız sevinirim.

      Justine

  • nur diyor ki:

    Merhaba ;
    ben bir haftadır çam katranı sabununuzu kullanıyorum , inanılmaz memnunum ; sivilceleri kurutmaya başladı bile !:) ama hala kırmızı lekeler var bunlara da etkisi oluyor mu ; yoksa belli bir süreden sonra başka bir ürününüzü mü kulllanmalıyım ?

    Bir sorum da ben sabunu kullanığ cildi yıkadıktan sonra bioderma nemlendirici(su bazlı) kullanıyorum ; çünkü cildim bi hayli geriliyor bu sabunun etkisini azaltmaz değl mi ?

    Son sorumda peeling ürünlerine ve normal kullandığım cilt temizleme ve tonik ürünlerine ara mı vermeliyim ; çam katranı kullandığım dönemde ?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Nuray Hanım,

      memnun olduğunuzu çok sevinirim. Kırmızı lekerler aknenin iltihaplardan kaynaklanıyor ve zaman ile çam katran sabun yardım ile geçeçekler. Mutlaka bir nemlendirici kullanın, onlar bize genç tutuyorlar. Cilt temizleme ürünü ve tonik sabun kullandığın süresi ihtiyacınız yok, peeling istersiniz haftada bir kez kullanın ama ancak iltihapli sivilce kalmadısa yoksa bakteriyeler dağatabilirsin.

      Güle güle kullanın,

      Justine

  • brit diyor ki:

    Merhaba,

    Ürünlerinizi Almanya, Hollanda ya da Polonya da bulabilir miyim ?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Brit Hanım,

      maalesef ürünlerimiz o ülkelerde yok. Ama istersiniz ve size posta üçreti korkutmıyorsa :) size buradan direkt gönderebilirim.

      Justine

  • ahmet diyor ki:

    şu anda aktif sivilceler için tedavi görüyorum. aknetrent kullanıyorum.bunun yanı sıra çam katranı kullanmak daha çabuk etki gösterir mi?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Ahmet Bey,

      aknetrent çok güçlü ve riskli bir ilaçtır. İstersiniz çam katranı sabun problemsiz kullanabilirsiniz, özellkile tedavi başladığın zamanı yüzünüzdeki aktif sivilcileri için yardımcı olur. Tretionin (Aknetrent) kullandığın zamanı mutlaka güneşkoruyculu bir nemlendirici kullanın.

      Justine

  • hamdi diyor ki:

    1.si sivilceleri geçirme garantisi varmı 2.si izlerini kaybediyormu yüzümün pürüzsüz olmasını istiyorum

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Hamdi Bey,

      size bir garanti verebilirm: çam katranı sabunu bir hafta boyunca düzenli kullanıyorsanız ve bir fark görmüyorsanız, maalesef sabunumuz size için doğru ürün değildir. BUnu söylediğim kişileri %90 sabunumuz devam kullanıyorlar.
      Yüzünüzdeki izleri morsa çam katranı sabunumuz yardımcı oluyor, ama çukur oluştursa sadece dermatolog uygulanabilecek peeling yöntemler onları yok edebilirler.

      Justine

  • kemal diyor ki:

    Çam katranı sabunu yüzüme uyguladıktan sonra ekstra başka krem vs. kullanmalımıyım?

  • ebru diyor ki:

    bu sabunu gerçekten kullanmak istiyorum cildimde sivilceler var etkili mi gerçekten merak ediyorum nerden sipariş vericem bi yardım eder msnz

  • merve diyor ki:

    sivilcelerim öyle iltihaplı değil içine batık batık çam katranı sabununu aldım bi haftadır kullanıyorum ama düzelme yok nasıl birşey enlamadım yardımcı olurmusunuz çok üzülüyorum.

  • merve diyor ki:

    leke gibi çok çıkıntılı değil kızarık

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Anladım, çam katranı sabun bir hafta daha sabah ve akşam kullanın, hala fark görmüyorsanız maalesef size için doğru ürün değil. Lütfen ama etrafındaki kişileri da sorun, onlar fark görüyorlar, bazen biz kendimizi farklı alıgılanıyoruz ve bir değişimi farketmiyoruz. Sizin bahsettin lekeler, aktif sivilcelerden kalan derin iltihaplar onlar genelde iyileşme için biraz daha vaktı alıyorlar.
      Justine

  • merve diyor ki:

    fark görülmeye başladı sanırım biraz acele etmişim :) teşekkür ederim :)

  • deniz diyor ki:

    ben 3 ay önce rauguatani kullandım sivilcelerim dahada artı ve bıraktım şimdi sadece kırmmızı benek şeklinde izler var arada bir tane de sivilce çıkıyor fakat bu canımı sıkmıyor o kırmızı kücük benekler moralimi bozuyor cildim yağlı siyah noktalar da var benim icin önerebileceğiniz bir ürününüz varmı şimdiden teşekkür ederim DİDEM

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Didem Hanım,
      bu kırmızı benekler iltihaplı sivilcilerin kalıntılar. Çam Katran Sabunumuz yardımcı olabilir. Siyah noktalar ve yağlama için Caffé Latte sabunumuz öneriyorum.
      Tavsiyem kızılıklar geçtine kadar günde iki defa Çam Katranı sabun kullanın, bundan sonra Caffé Latte’ye geçin.
      Justine

  • bahar diyor ki:

    ya benimde belim de sivilce ve lekeler var ya aceba hangi sabunu kullanırsam geçer.. lütfen yardımcı olun :(

  • buse diyor ki:

    yaklaşık bir sene önce sivilce tedavisi gördüm şuan cildimde iltihaplı bir durum yok fakat yanak bölgemde siyah ve beyaz noktalar var ve bu beni çok rahatsız ediyor bu bölgelerde aynı zamanda çukurlar oluştu pek fazla değil ama yine de insan cildini kusursuz istiyor . bana ne önerebilirsiniz ?

  • Yasin diyor ki:

    Merhaba, sifalibitkim vasitasiyla sifailaci.com uzerinden cam katrani sabunu siparisini verdim. Acaba sozkonusu sitede satilan urun gercek midir ya da taklit, etkisiz bir sey midir? Tesekkurler.

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba, siparişinizin gönderimi yine bizim tarafımızdan yapılacaktır. Kontrol etmek için ürün üzerinde Bakır renkli Clemantine Kaşesi olmasına dikkat ediniz.

  • ahmet diyor ki:

    merhaba yüzümde akneler oluşmaya başlayınca doktora gittim1-2 tane ilaç kullandım geçmedi en son etkili yöntem diye ‘acnegen’ ve ‘bepanten’ kullanıyorum bunlarda karaciğerden dolayı kanı arttırıyormuş sanırım ama etkisini göremedim sıkılmaya başladım yüzüm devamlı yağlanıyor ve pembe gibi izler ortaya çıkıyor çam katranı iyi gelir mi acaba

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Ahmet Bey,
      bir ilaç veya kozmetik ürün kullanırken genelde en az 8 hafta sabırınız olmak lazım bütün yapabilecek sonuç görmek için. Cildimiz yaklaşık her 8-12 hafta arasında tamamam yenileniyor.
      Çam Katran sabun kullanırken ilk hafta içinde iyileşmeye görmeniz lazım, onun bütün etkisi – pembe izlerde azalma – ama ancak daha uzun zamanı kullanınca ortaya çıkar. Pembe bazen mor da diyen izler akneden kalan iltihap izleri onlar ameliyat iz gibi kaybetmek için biraz daha sabırınız istiyorlar.

      Justine

      • ahmet diyor ki:

        bu ilaçları 6 ay kullanıp 2 ayda bir kan tahlili yapmam söylendi bir buçuk aydır kullanıyorum biraz gördüm etkisini sadece sırtımda biiraz vardı onlar gitti yüzümde duruyor kırmızılık çam katranını denesem sorun olmaz herhalde bu ilacımın yanında.

      • Clemantine Sabun diyor ki:

        Kan tahili katılıyorum, onlar bu tarz ilaçları kullanırken çok önemlidir.
        Çam Katranı sabunumuz aynı anda güvenli kullanabilirsin.

  • ahmet diyor ki:

    diğer ismi çam katranı ardıç sabunu diye de mi geçiyor

  • ahmet diyor ki:

    teşekkürler sitenizden kapıda ödeme dahil hepsi içerisinde 20 tl mi oluyor

  • ahmet diyor ki:

    sipariş verdim sitenizden bugün. hangi kargo ile gelecek ne zaman elimde olur acaba

  • ece diyor ki:

    çam katranını alalı 2 günoldu aşık oldum etkisine:)

  • reyhan diyor ki:

    merhaba ürününüzü yeni aldım iki gündür kullanıyorum
    yanak bölgemde çok sayıda sivilce vardı kullandığığım ilaçlar dışırıya attırırak kurutuyordu habire sivilcem çıkıyor olmayan yerlerdende bende ilaçlarımı bıraktım şimdi aktif sivilcem yok pembe lekeler halindeler çam katranına devam edicem sizin güneş koruyculu kremleriniz varmı yada tavsiye edebileceğiniz bir marka nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba Reyhan Hanım,

      malesef şuanda güneş koruyucu kremlerimiz yok. Bir tavsiyem Neutrogena: Ageless Intensives Tone Correcting Moisture SPF 30. Bu krem hem nemlendirici, hem güneşkoruyucu, hem de biraz ışıltı yüzünüze katıyor. Daha farklı bir şey arıyorsanız başka biri tavsiye edebilirim.

      Justine

  • reyhan diyor ki:

    bir yandan peeling ve nemlendirici sürmelimiyim teşekkürler

  • reyhan diyor ki:

    :) birde kozmetiklerden bıktım doğal bir nemlendirici önerirseniz sevinirim ama bende herhangi bir gerilme olmuyor yinede nemlendirici sürmelimiyim çok soru sordum teşekkürler…

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      İlk olarak: nemlendirici şart! En iyi yaşlamaya karşı yöntem bu.
      Ben her zaman her yerde bulabilecek ve pahalı olmayan bir ürün tavsiye etmeye çalışıyorum. Doğal olan bunu size tavsiye edebilirim: Juice Beauty Green Apple SPF 15 Moisturizer veya Jurlique Purely Sun-Defying Moisturizer with SPF 15 Sunscreen.
      Aklınıza bir marka varsa belki daha iyi yardım edebilirim.

      • reyhan diyor ki:

        aklımda bir marka yok çam sabunu ile yıkadıktan sonra her sabah bir kere yüzümü yıkadıktan sonra yeterli olurmu haftada birkezde yoğurtlu karbonatlı peelingi yapıp üstüne tekrar nemlendirici sürücem doğru anlamışımdır umarım. sizin peeling ürünlerinizi almak istersem hangisini almalıyım 4 seçenekli peelingleriniz var. şimdiden sabun yaradı gibi gelişmeleri bildiricem teşekküredirim iyi çalışmalar.

  • reyhan diyor ki:

    çok teşekkürederim yardımlarınız için sizin ürünlerinizden peeling nee tavsiye edersiniz nemlendiriciyi nekadar sıklıkla sürmeliyim. verdiğiniz doğal plengleri bende uygulayabilirmiyim.

  • Clemantine Sabun diyor ki:

    İltihaplı sivilceniz yoksa peelingi kullanabilirsin. Bizim Face & Body Scrub problemsiz kullanabilirsiniz.
    Nemlendirici en iyi sabah ve akşam kullanın.

  • Tuba diyor ki:

    Adana şubeniz kapalı mı şuanda??

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Malesef, şuanda Adana’da satış noktamız yok, ama isterseniz online sipariş verebilirsiniz.

      • Tuba diyor ki:

        Teşekkür ederim.ancak babam benim için gitti ve kapanmış olduğunu öğrendik.boşuna yormuş oldum babacığımı.internet sitenizde satış noktaları arasında hala var.güncellemeniz daha iyi olur.siparişimi bugün verdim.en kısa zamanda gelir umarım.sabırsızlıkla bekliyorum.size iyi çalışmalar..

  • esra diyor ki:

    ankara’da satış noktanız var mı?

  • Deniz diyor ki:

    Merhaba, yüzümün her tarafında kızarıklıklar, izler, iltihaplı sivilceler, siyah noktalar var. İki farklı kaliteli hastanelerin dermatologlarıyla uzun süren ilaçlar, lazer ve hap vb. tedaviler gördüm. Fakat hiçbir işe yaramadı, bir daha da gitmeyi düşünmüyorum.

    Sitenizi buldum ve siparişi verdim bugün, çok umutluyum sonuçlarını paylaşırım mutlaka sizinle. Sorularım olacak, cevap veriyorsunuz herkese bu yüzden de ayrıca güven sağlıyorsunuz.

    1- Sanırım yüzümde lazer tedavisinden sonra güneş koruyucusu sürmediğim için birçok sivilce izi kaldı, bu izler için ne kullanmam gerekiyor?
    2- Cafe Latte sabunu demişsiniz fakat sitenizde o sabunu bir türlü bulamadım, Çam Katranı sabunundan sonra o sabunu kullanmam gerekiyor sanırım. Ne zaman başlamam lazım nasıl anlayacağım, ne zaman Çam Katranı sabununun kullanımını kesmeliyim?
    3- Yaz aylarında olduğumuz için nemlendirici ya da güneş koruyucusu sürmem gerekiyor mu? Gerekiyorsa marka önerebilir misiniz?
    4- Aroma terapi ve peeling olarak bir ürün kullanmak istemiyorum, sadece sabun ve gerekiyorsa nemlendirici/güneş koruyucu kullanmak istiyorum fakat aroma terapi ve peeling ne zaman gerekecek ve hangileri gerekecek yazarsanız sevinirim biraz uzun oldu farkındayım ama size güveniyorum.

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Merhaba,

      sorularınız sıranıza göre cevaplamayı çalışıyorum.

      1. Bu kombindan oluşan izleri benim bilgilerim malesef aşıyor. Size bu konuda üzgünüm yardım edemiyorum.
      2. Caffé Latte sabunu burada bulabilirsiniz.
      Çam Katranı sabun iltihaplı sivilce olan zamanı devamlı kullanmanız lazım. Bir kaç hafta yeni iltihap olmadığın ve sadece siyah nokta kalmış zamanı Caffé Latte Sabunuya geçebilirsiniz.
      3. Cildinizin sağlığı için güneşkorucu şart. Bu konuda bir alternatif yok! Genelde bir güneşkoruyuculu gündüz kremi kullanabilirsiniz. Benim şuandakı favorısı Olay ürünler.
      4. Aromaterapi ve peeling ürünler kullanmak şart değil. Özellikle akneniz varsa (iltihaplı sivilce) o zaman bile peeling kullanmak iyi değildir. Lavanta Sabunu aromaterapi ürün olarak, leke tedaviside yardımcı oluyor, ama bunu kullanmak istemiyorsanız, kış dönümde bir meyve asitli ürün kullanabilisiniz. Bunu da Olay dan tavsiye edebilirim, olay ürünler hep hesaplı hemde işi yarıyorlar.

      Başka bir sorunuz kaldıse buyrun sorun.

      Justine

      • Deniz diyor ki:

        Çok teşekkürler sorularıma tek tek özenli ve hızlı cevap verdiğiniz için, bugün sipariş verdim 2 çam katranı ve 1 lavanta sabunlarından. Telefondaki kadın bana güneş koruyucusu ve nemlendirici konusunda bepanthen falan alabileceğimi söyledi fakat size onu sormayı unuttum. Yine sırayla sorayım.

        1- Çam katranını 15-20 dk yüzümde bekletmem gerekiyormuş, dermatolog ve telefondaki bayan öyle söyledi. Yüzüm gülemeyecek kadar gerilir mi ya da soyulur mu, daha önce başka ilaçlarda başıma geldi.
        2- Güneş koruyucusu olarak tam marka ve ürün adı verebilir misiniz malum yaz ayları mutlaka kullanmam gerekecek.
        3- Evden çıkmadan önce lavanta sabunuyla yüzünü yıkayıp bekletmeden durulayabilirsin dedi telefondaki bayan bu aynı zamanda nemlendirici işlevi görürmüş, doğru mudur? Nemlendirici yerine böyle yapsam olur mu? Olmazsa nemlendirici olarak ne önerirsiniz?

        Şimdiden çok teşekkürler.

      • Clemantine Sabun diyor ki:

        Tamam.

        İkitane temel varsayımları yapmak istiyorum.
        İlk cildiniz sivilceli ve hassas.
        İkinci biraz karışıklık oldu. Sizden temiz bir sayfa açmanız istiyorum.
        Umuyorum beni anladınız. :)

        1. Hassas ciltlerde günde iki defa 2-3 dakikalık katran uygulama yeterlidir.
        2. Yaşınıza bağlı Olay’ın Total Effects Nemlendirici Gündüz Kremi (SPF15) kullanabilirsiniz, ama lütfen bütün sene boyunca. Güneş koruyucu ilerleyen yaşlarda oluşan kırışıkları engeliyor.
        3. Bizim bütün ürünler nemlendirici özelliği var. Ama nemlendirici kullanmamak gerek yok anlamda gelmiyor bu.
        4. Lavanta yağın güneş leke açılan ve iyileşme yardımcı özelliği var, ama güneşkoryucu kullanmıyorsanız, açan leke dışara çıkınca tekrar bronzlaşıyor.
        5. Kendime not :) çalışanlarımızın eğitimi yenilenmem lazım.

        Hala birşey kafanıza takılıyorsa buyrun sorun.

        Justine

  • Deniz diyor ki:

    Bugün başladım çam katranı sabununa sabah sürdüm 15 dk yüzümde tuttum dediğiniz gibi 2 dk tutacaktım ama dermatologum da öyle dediği için bir de o an üşendiğim için 15 dk tuttum, öyle yapmayı düşünüyorum ne zararı olabilir ki?

    Bir de, Lavanta sabunum da geldi bugün. Çam katranını sabah akşam sürüyorum da lavantayı ne zaman sürüyim, ya da süreyim mi yoksa beklesin mi bir süre?

    Son soru: 16 yaşındayım sürekli sivilce çıkmıyodu aslında az çıkıyodu ama bu yıl böyle oldu çam katranıyla ne zaman en aza indirebilirim kaç haftada yüzüm insan gibi olur?

    Çok teşekkürler :)

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      İlk iki ya üç uygulamalar 15 dakika tutabilirsiniz bundan sonra ama lütfen sadece 2 – 3 dakika arasında. Yüzünüz tamamen bir büyük sivilce değil ya, ondan akne olmayan bölgeler cildinizi gereksiz fazla temizliyorsunuz. Tek tük büyük bir sivilce varsa ona sadece katran sürüp 15 dakikaya kadar bekletebilirsiniz.

      Genelde ilk hafta içinde bir fark görmeniz lazım, istersin şimdi bir resim çekin ve bir hafta sonra bir daha, karşılaştırın ve bizimle de belki paylaşabilirsiniz.

      Çam Katranı sabunu akneniz iyice azaltınca kadar tek olarak kullanın, bundan sonra sabah lavantayı ve akşam katranı kullanın.

      Şimdi akne sebepleri…
      Cevabım çok uzun oldu ayrı Konu yaptım. Lütfen buraya gelin: https://clemantinesabun.wordpress.com/2013/06/29/musteri-sorusu-akne-sebepleri/

  • Deniz diyor ki:

    Çok teşekkür ederim, daha ikinci kullanımda sivilceler geçmese de kurudu gözle farkediliyor, ağrı yapan sivilceler de geçti. Bir iki haftaya hepsi geçer gibi geliyor, nasıl bir sabunmuş böyle :) Sorularım var yine, bıktıysanız yazmayabilirim :) Ama artık devamlı müşteriniz oldum. Aklıma geldikçe soru yazmak istiyorum.

    1- Sabah ve akşam saat kaç gibi süreyim? Sabahlasam bile sabah ve akşam mı süreyim yoksa uyuduğum ve kalktığım saatte mi?
    2- Pazartesiden itibaren 3 dk süreceğim ama 3 dk sürünce kurumuyor sabun yüzümde bir işe yaramazmış gibi hissediyorum, 5 dk tutsam olur mu en azından?
    3- İki günde nerdeyse yüzüm tamamen geçti ama korkuyorum çünkü mesela bi ilacı uzun süre kullanınca işe yaramamaya vücut bağışıklık yapmaya başlar ya bu da bi süre sonra işe yaramaz etkilemez gibi hissediyorum, olur mu bu?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Sorularınız sorun … cevaplamaya çalışacağım. :)
      1. Sabit saatı yok, normal rutiniz içinde yüz yıkamak, ya vücut da varsa duşta kullanın.
      2. Kurutması önemli değil, sabun kururmadan da işe yarıyor. Ama istiyorsanız adım adım zamanı azaltın. 3 gün 5 dakika, bundan sonra 3 dakiki ile devam.
      3. Bu şimdiye kadar olmadı. Ama bazen biz tembel olmaya başlıyoruz her yıkama kullanmaya başlıyoruz… o zaman tekrar sivilceler biraz canlanabilirler… tekrar düzenli kullandığınız zamanı tekrar azaltacaklar. :)

  • Deniz diyor ki:

    “Ama bazen biz tembel olmaya başlıyoruz her yıkama kullanmaya başlıyoruz, o zaman tekrar sivilceler canlanabilirler.” cümleyi anlayamadım özür dilerim :)

    EN ÖNEMLİ SORU: Yüzüm çok geriliyo, şuana kadar hiç 3 dk tutmadım. 3 dk tutucam artık kesinlikle, onda da gerilme olursa ne yapıcam nemlendirici kesin geçirir mi?

    1- Sabunu nasıl sürücem, yüzümü ilk başta yıkayıp ıslak haldeyken sabunu sürterek mi yoksa köpürterek falan mı nasıl? Ben ilk önce yüzümün kaygan olması için sudan geçiriyorum ıslatıyorum yani sonra sabunu açık kahverengi olana kadar sürtüyorum sivilceler gözükmeyene kadar, sonra koyu kahverengiye dönüşüyo zaten kuruyunca doğru mu yapıyorum?

    2- Sizin için fotoğraf çektim, cilt tipim ya da ne zaman geçer bunları daha rahat söylemeniz için cildi görmeniz gerekir diye düşündüm. 2. gün fotoğrafları bu linktekiler :) Bi günlük tutucam bugünden sonra. Her günün sabahı sabunu sürdükten sonra fotoğrafını çekicem.

    Yüzüm için neler söyleyebilirsiniz? Ne zaman geçer, nası bi cilt tipi, ne durumdayım vb.

    (alnımda ve burnumda falan sivilce olmadığı için oraları çekmedim.)

    Çok teşekkürler şimdiden :)

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Anlatamadığım için özür dilerim. Bazen bir ürün kullanınca, başarı görüyoruz ve kullanmada aksaklıklar oluyor – yani düzenli kullanmamaya başlıyoruz – böyle durumlar akne tekrar daha kötü olmaya başlabilir. Ama çam katran sabunu tekrar kullanınca tekrar onları geçtiriyor, alıştırma yapmaz.

      3 dakika zaten yeterlidir. :) Nemlendirici sürdükten sonra geçer.

      1. İyi kullanıyorsunuz. Normal sabun gibi kullanın.
      2. Size önceden belki kadın kremi tavsiye etmeseydim ;) Fark yapmaz ama biraz garip oluyor, hemen erkek bakımı ürünler arasında size için birşey aracağım.
      Cildiniz – çoğu kişilerde – karma tipi. Yani alın, burun ve çene yanaklardan daha fazla yağlı oluyor. Gerginlediğin bölgeler kesinlikle yanaklar.
      Erkeklerde bazı sivilceler de kıl dönmesiden kaynaklanırlar. Bunu biraz azalmak için tıraşınızı çok tertemiz yapmayın. Nasıl anlatım? Aşadan yukarı tıraş etmeyin. 3-5 jiletli tıraş bıçağı kullanmayın. Yani kıl hep cildinizden üste olsun, tamam yok etmeyin, böyle kıl dönme biraz azaltıyor.

      Online bakım ürünleri baktım, pek bir yeri varamadım.
      İki ürün – erkekler özel değil ama özel kadın da değil – buldum. Bildiğim kadar ikiside Türkiye’de bulunur.
      Bunu sephora mağazalarda olması lazım: http://www.philosophy.com/skin-care-moisturizers/clear-days-ahead-acne-treatment-and-moisturizer,en_US,pd.html
      Bunu marketlerde var, diye biliyorum:
      http://www.neutrogena.com/product/oil-free+acne+stress+control-+3-in-1+hydrating+acne+treatment.do

  • Deniz diyor ki:

    O verdiğiniz kremler nemlendirici mi ingilizce olduğu için anlayamadım çok fazla sanki akne tedavisi falan yazıyo gibi geldi? Nemlendirici ne zaman sürmem gerekiyo ve akneyi arttırmaz mı?

    Son olarak fotoğraflarla ilgili yorum yapmadınız, ne zamana geçer sizce, çok mu kötü vs.

    Çok teşekkürler şimdiden :)

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Söylediğim kremler akneli ciltler için uygun nemlendiriciler. Malesef türkçe resim/link bulamadım. Onlar akneyi artmıyorlar.
      Genelde yüz temizledikten sonra nemlendirici kullanın, yaklaşık bir bezelye boyu kadar.

      Akneniz hiç kötü değil. Var tabiki ama çok da değil. Haftaya kadar baya azalma olması lazım. Şimdi ama bir AMA eklemem lazım, bütün ergenlik dönemde cildinizin yatkınlığı sivilceler için kalacak.

      Şöyle düşünmeyin:
      “Sabunu kullandım, gittiler, bırakabilirim, geri gelmicekler.”
      Böyle aklınısa tutun:
      “Çam katran sabunun faydaları görüyorum, sivilciler güzel azaldılar, böyle kalsın ondan devam kullanıyorum.”

      Umuyorum anlatabilirdim kendime :)

  • Deniz diyor ki:

    Dışarıya çıkıp güneş görmem gerekiyo mu günümün nerdeyse tamamını evde geçiriyorum ve ilacı kullanmamın 3. günü nasıl gidiyo sizce, gelişme var mı?
    Benim eskiden yüzüm böyleydi, tekrar böyle olması için her şeyimi verirdim sadece bi sene önce böyleydi:
    yine ergendim ama sivilce çıkmıyodu her gün ilacımı kullandığım için. Bu hale gelir mi bu yüz tekrar yoksa zor mu, iz falan kalmış mı fotoğraflardan anlarsınız siz?

    Sadece yanaklarımın fotoğrafını çektiğimde çok da kötü çıkmıyo ama yüzümü önden çektiğimde çok iğrenç bi görüntüm var, cidden kaç haftada tamamen gider tüm sivilcelerim normale dönüşürüm, bi kaç sivilceden ibaret?

    Çok teşekkürler her şey için, bu arada çam katranı bitmek üzere yenisini sipariş ederim bi kaç güne :)

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Birşey değil, bu ergenlik zor bir zamanı ;)

      Çam Katran Sabun kullanırken tabiki dışarıya çıkabilirsiniz. Ve azalma var, sabır edin.

      Bakın belki ergenlik zamanda tamamen aynı görüntü yakalamıcağız – bir kaçtane sivilceler ara sıra kabul etmeniz gerekiyor – ama bundan sonra temiz ve izsiz yüzü olacak. Bazen eski aktörler var, yanaklar çukur çukur olanları, bunlar akne izler – çünkü o zamanda pek yardım yoktu.

      Kendine kötülemeyin – o da onları artar. Dışara çıkın, yaz tatılın tadı cıkartın ve hepsi yerine gelecek. :D

  • Deniz diyor ki:

    Önceki yorumumu gizlilik açısından silebilir misiniz kendi fotoğrafımı paylaşmıştım da :) Ya da sadece linkleri silin :)

  • Deniz diyor ki:

    O netrogina’nın söylediğiniz nemlendirici kremi Türkiye’de yokmuş çok da kaliteli gözüküyodu :( Ne yapıcam şimdi başka ne önerebilirsiniz ama o kadar kaliteli bi şey olsun.

    Bi de yüzüm nerdeyse geçti, bütün sivilceler kabuklandı sertleşti dökülür gibi, tek ihtiyacım olan nemlendirici …

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Alternatif olarak bu Neutrogena ürün de kullanabilirsiniz:
      http://neutrogena.com.tr/urun-detay.php?furl=gunes-koruma-fakturlu-spf15-nemlendirici
      Genelde böyle oluyor, eski sivilceler kuruyorlar ve yeni çıkmıyorlar yada artık çok dikkatı çekmiyorlar.

      • Deniz diyor ki:

        Cok tesekkur ederim. Bir sey soracagim biraz degisik gelebilir ama soru :) her isikta yuzumuzu degisik goruyoruz mesela ben dolmusta giderken hava gunesliyken yuzum cok kotu duruyodu ama evdeki aynada cok iyiydi bu neden kaynaklaniyor gercekte yuzumun nasil gorundugunu nereden anlayabilirim ki?

        Bi de sabun biraz hizli bitiyo aslinda bitmiyo da kuculunce elde tutulmuyo yani surulmuyo nasil surmemi oneriyosunuz ve alnima cidden surmeyi beceremiyorum cok sinirim bozuluyo

        Bu arada verdiginiz linke bakacagim yarin da bulamazsam yazarim :)

      • Clemantine Sabun diyor ki:

        İşik sorunuz fizik öğretmeni daha iyi cevaplabilir. Onu işik kalitesi bir alarkası var, tam ama bende bilmiyorum.

        Sabunu da ellerinde köpürtüp yüzünüzü sürebilirsiniz.

  • Aleyna diyor ki:

    Merhabalr,
    Yüzümde ara sıra(yaklasık bir haftada ya da iki hafta da bir) ve cildim cok yağlı çam katranı sabununuzu kullansam fayda verir mi?

  • Egehan diyor ki:

    Meraba, ben sivilcelerim yüzünden çam katranı sabununu kullanıyorum bugün 5. Gün sürüp yıkadıktan sonra yüzüm gerilıyo ve kızarıyo. Ben günde 3 kez uyguluyorum ve 10 dk bekletiyorum acaba bundan olabilirmi?

  • Egehan diyor ki:

    5. Gün olmasına rağmen sivilcelerm geçmedi.

  • Egehan diyor ki:

    Azalma yok. Aksine olan sivilceler dahada belirgnleşti. Ben olgunlaşıp yok olmasını beklyodum ama olmadı.

  • Egehan diyor ki:

    Ne yapmalıyım

  • Clemantine Sabun diyor ki:

    Benim tavsiyem iki üç gün sabun kullanmayın, cildinizi kendine gelsin (çok sık ve uzun uygulandınız için). Bundan sonra tekrar deneyin (ama en fazla 3 dakika bekletin) bir hafta içinde fark yoksa malesef Çam Katranı sabunumuz size için doğru yol değil. :(
    Sonuçlarınızı bekliyorum.

  • Egehan diyor ki:

    Peki birde cildin pürüsüz olması için ne kullanmalıyım?

  • Egehan diyor ki:

    Peki tşkrler.

  • Egehan diyor ki:

    Ben sabunu kullanmadığım 2 gün boyunca aspirin kullanmak istyorum sizce olurmu?

    • Clemantine Sabun diyor ki:

      Neyi için? Yüzünüze sürmeyi düşünyorsanız kesinlikle hayır diyorum. Sabun kullanımı abartınız cildinizi mola lazım onu üstünde şimdi aspirin de sürüyorsanız tamamen tahrış olacak.
      İçmek istiyorsanız ona da hayır diyorum, aspirin bir ilaçtir doktor görmeden kullanmayın.

  • Egehan diyor ki:

    Peki tm.

  • Egehan diyor ki:

    Peki gül suyu ile günlük temizlesem olurmu?

  • Eda diyor ki:

    merhaba,benim sivilcelerim kırmızı, bir yanagımda daha az varken diğer yanağımda cok daha fazla var ve ben bundan cok rahatsız oluyorum. pudra vs ile kapatmaya calısıyorum ama yinede pürüssüzlük hissi uyandırmıyo bende. ve bu aralar yüzümde baya bir sivilce oluşmaya başladı. üstleri beyaz beyaz gecmesini bekliyorum ama cok uzun zaman alıyo gecmesi bekleyemiyorum ve patlatıyorum. hangi sabunu önerirsiniz çam katranını alsam faydasını görebilir miyim?

  • Soner diyor ki:

    Cok tesekkur etim canim

  • ŞEYDA diyor ki:

    merhaba ben çam katranı sabunu almak istiyorum yüzümde devamlı sivilceler var tam geçecekken adet dönemi çok fazla oluyor ve asla kurtulamıyorum sizce sabun iyi gelir mi teşekkürler

  • ŞEYDA diyor ki:

    okullar başlayana kadar yüzüm geçer mi sizceee :D :D bitsin istiyorum artık 5 yıldır varlar

  • Egehan diyor ki:

    Çam katranını yüzümüze sürdükten sonra 2 dk beklemek gerekiyo ya beklemek yerine masajla uygulasak aynı sonucu alırmıyız?

Bir Cevap Yazın

Bu ’ ne?

You are currently reading Akne, sivilce, siyah ve beyaz nokta nedir? at Clemantine Sabun.

meta

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 480 takipçiye katılın

