Saç maskesi veya saç bakımının şampuan olarak kullanımı

4 Şubat 2011 § Yorum bırakın

Son bir kaç aydır saç temizleyicileriyle ilgili bilgileri (hair cleanser) sık sık internetten okuyorum. Bu bahsettiğim temizleyicilerin içerikleri normal kullandığımız saç maskesi ve saç bakım kremleriyle aynı. Sadece kullanımda bazı farklar var, saçlarda köpürmez, saçları iyi temizlemek için iyice ovalamak ve biraz bekletmek gerekiyor, durulamanın daha uzun yapılması lazım. Sonuç olarak daha parlak, yumuşak ve şekilendirilmiş saç ortaya çıkar. Aynı zamanda saçları dengeler, kuru saçlar daha az kuru olur ve çabuk yağlanan saçlar daha az yağlanır. Çabuk yağlanan saçlarım var, onu hemen denemek gerekiyordu. Bir hafta boyunca saç kremimi şampuan olarak kullandım. Başlangıçta bana biraz garip geldi ama en sonunda sonuçlar mükemmel. Saçlarım daha az yağlanıyorlar, dümdüz saçlarım biraz daha hareketli oldular ve saç uçlarım artık daha az yıpranık. Bu uygulama benim için pek kullanışlı değil, 9 aylık bebeğim var, sabahları banyoda geçirdiğim zamanı çok kısa tutmam lazım. Artık onu kür olarak birkaç günde bir yapıyorum ve saçlarımı çok beğeniyorum. Bence yaz aylarında, özellikle denizden sonra güzel sonuçlar ortaya çıkmakta… Kıvırcık, diken diken saçlarda büyük farklar olacak diye düşünüyorum. Ayrıca boyalı saçların rengini daha uzun süre kaybetmemesini de sağlayacaktır bu yöntem. Denemenizi tavsiye ediyorum…

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Saç maskesi veya saç bakımının şampuan olarak kullanımı at Clemantine Sabun.

meta

